Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

60 καφοτσιγαρα μετα

Έκλεισε 
Ετσι απλά 
Έμεινε η μπάρα κενή 
Και ετσι ξεκίνησε η ζωη να κυλά ξανά
Ξοδεύοντας λεπτά και ωρες
Αναλύοντας στιγμές 
Αναζητώντας χαμένα κομμάτια 
Αφημένα καπου στο πάτωμα με ενα "δε γαμιεται" σα ταινια της αστυνομίας γύρω απο το πτώμα 
Έγκλημα 
Ποια τιμωρία σου ξημέρωσε
Έγκλημα ειναι νασαι ζωντανός και να μη το κάνεις 
Τιμωρία ειναι το κανείς ενώ εισαι ζωντανός 
Είχα μια αισιοδοξία το πρωι
Μίλια μακρια κοντα μου
Με ξύπνησε 
Με φίλησε 
Με αγάπησε 
Με πέταξε κατω απτό κρεβάτι, διπλα σε χαρτιά βουτηγμένα στη μαλακια
Ειναι και αυτα στιγμές
Στιγμές απο νερο και ζάχαρη 
Κομμάτια απο γυαλί σ'ενα παράθυρο που βλέπει τι κρύβω
Έξω νυχτα
Μεσα δύσκολη
Μελπω Αξιώτη 
Κουρέλι απο την κούραση που τραγουδά νομίζοντας οτι ειναι χαλί και πετάει
Κατεβάζω τα σκουπίδια
Κατεβάζω και το βλέμμα 
Κανεις δε πρέπει να μάθει οτι εχω ζωντανέψει το θάνατο 
Άλλωστε κανεις δε θέλει να μάθει οτι σκότωσα τη ζωη μου
Ένοχο με κάνουν οι ενοχές
Αθώο με κάνουν οι υποσχέσεις 
Θύμα με κάνουν οι στιγμές 
Θύτη νε κάνουν οι επαφές 
Καλή η τρέλα 
Ακομα καλύτερη με νυχτα παγωμένη
Με μια φέτα λεμόνι αντί για χαμόγελο 
Εχω κάτι το οσο αντέξω πάνω μου
Νιωθω οτι τελειώνω
Ξανά και ξανά
Μισώ αυτο που κανω
Μισό που έμεινα, το
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ;
Οχι 
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑΔΙΕΞΟΔΟ
Καταδικό μου
Οτι να'ναι 
Κοιμάμαι και ξυπνάω με τα τσαρούχια όπως λέει η μάνα
Γλυκιά μου μάνα
Αναρωτιέσαι ακομα 42κατι χρονια μετα τι σου επιφυλάσσει η μοίρα 
Σου'χω νεα
Δεν ηταν η μοίρα σου
Οι επιλογές μου ηταν
..και έχουν τελειώσει 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου