Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2015

καφοτσιγαρο #62

Καλημέρα 
Καλημέρα πριγκηπεσα 
Ετσι ξύπνησα
Χωρις κόλπα 
Η τηλεοραση παίζει παιδικά
Το παιδι κοιμάται μεσα (μου)
Εχω τη ζωη στο κεφάλι μου
Στα ποδια μου φτερά
Εχω κατι μαγικό
Κατι που δεν μπορω να μοιραστώ
Κατι που δε θελω να γνωρίζω 
Κατι που θελω..
..να ζήσω 
Άνθρωποι σαν εμάς δεν ειναι χαμένοι 
Πανε χαμένοι 
Και βρίσκονται 
Πέφτουν ο ενας πάνω στο πέφτω του αλλου
Ενας κανει τη νυχτα 
Αλλος κανει τ'αστερι 
Μεσα ο ενας στον αλλον
Δε σας αρεσει η νυχτα;
Υπάρχει παντα το μεσημέρι 
..η κορύφωση
..η ζέστη 
Χειμώνας θα πείτε..
Δε σας πιάνω, 
γιατι ποτε δε θα σας κυνηγήσω 
Δεν υπάρχουν απαντήσεις που δε ξέρετε 
Ειστε απλά ερωτηματικά 
Ειστε τελείες και κόμματα
Ο εγωισμός σας ειναι θαυμαστικό 
Η σκεψη σας παύλα, γιατι ειστε τέλειοι 
..και τελικοί 
Τι ειστε
Τι θέλετε να γίνετε 
Δε σας εχω, 
ειστε απο μόνοι σας γραμμένοι και εκει θα μείνετε..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου