Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

καφοτσίγαρο #6

..ωραία ώρα, 
μια αυθόρμητη σκέψη φάτσα-κάρτα στη θάλασσα. 
ζω το διακοπές σαν ρεπό μαζεμένα και σκέφτομαι να συναντήσω την ξεκούραση πιο αργά.. 
Έχω το μάτι μου στραμμένο σε ένα μικρο σπαιντερμαν καρφωμενο εδω και ώρα στην άμμο, 
sant story..
Είχα γράψει κάποτε ότι οι δεινοσαυροι δεν εξαφανίστηκαν αλλα έγιναν παιχνίδια στα ράφια..
..rip spidey. 
σκέφτομαι να τον υιοθετησω..
κάθε παιχνίδι που βλέπω στην παραλία να το κάνω δικο μου..
..το μοτο της αθανατης ελληνικής οικογένειας θα μιλούσε για λεφτά πεταμένα..
όμως πως θα φαινόταν στον καθένα αν γινόταν ανάδοχος ενός παιχνιδιού;
Έχω απωθημένα παιχνίδια και κολυμπαω τα σαράντα..
Ειναι παιχνίδια αυθόρμητα χωρίς μπαταρίες..
Παιχνίδια που τα έχω παίξει πριν καν τ'αγορασω..
Παιχνίδια που παραμένουν μόνα όσες φορές και αν παίξω μαζι τους..
Παιχνίδια-κουπόνια φαγητού της λογικής..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου