Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

ντοτς με θητα

το μήλο, 
η μηλιά, 
τα απαντα, 
ο μιδας, 
η Εύα, 
ο θεός, 
η ψυχη, 
η ανάγκη, 
το θέλω, 
το ειναι, 
το γίνομαι, 
το 3, 
το 2, 
το 1, 
το μπαμ, 
η έκπληξη, 
η συγκίνηση, 
η σύγκρουση, 
η αίσθηση, 
ο καλός, 
ο κακός, 
ο χαμός, 
η ασφάλεια, 
η πόρτα, 
το ξύλο, 
το δέντρο, 
το δάσος, 
το δάχτυλο, 
η κρυψωνα, 
το παιχνίδι, 
η ήττα, 
η νίκη, 
το αποτέλεσμα, 
το εγω, 
το εμεις, 
οι άλλοι, 
το φταίω, 
το πάλι, 
το εγω...
(νομίζω ότι το έχω ξαναπεί και δεν απορώ)
η νύχτα, 
η ώρα, 
η απουσία, 
η παρουσία, 
η αναισθησια, 
η επιρροή, 
η μεγάλη του εγω σχολή,
(σταματα), 
η αρχή, 
το τελος, 
το βέλος, 
η πληγή, 
η αφή, 
ή εσυ, 
ή εγω, 
(καταντας κουραστικος), 
το ίχνος, 
το ύφος, 
η στιγμη, 
η μαγεία, 
η πορεία, 
το μέρος, 
η καρδια, 
η λατρεία, 
η φωνή, 
η μελωδία, 
το τελος, 
η αρχη, 
το α, 
το ω, 
το κενο,
Εγω
....κατέληξα σε επισφαλες συμπέρασμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου