Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

καφοτσιγαρο #64

ποτε πηγε είκοσι;
ποτε έβρεξε;
ποτε πέρασε και ποτε έφυγε η ώρα..
εξω στο δρομο πατάνε αυτοκίνητα στη Σελήνη, 
μέσα στην πόλη της σταγόνας
καθομαι, 
το καλύτερο που μπορω να κάνω, 
το λιγότερο που θελω, 
το περισσότερο που χρειάζομαι δεν ειναι εδω, 
..ειμαι κει
σημερα φτιάξαμε ενα πρόβλημα, 
το είπαμε καιρό, 
το κάναμε λύση στις ατυχίες-καθυστερήσεις-απώλειες 
και ήρθαμε στα καλα μας
αφήσαμε τα άσχημα για τους όμορφους, 
εμείς οι ωραίοι, 
οι μοναδικοί, 
οι απο καιρό καμμενοι
εισαι καλα;
καλα ειμαι
ολα καλα; 
καλα ολα
κάνω αυτο που ξερω να κάνω καλυτερα, 
χαϊδεύω ενα τσιγαρόχαρτο, 
τυλίγω τον καπνό και χορεύω για πέντε σταγόνες να το κολλήσω, 
να το ανάψω, 
να το καπνίσω, 
να στειλω ενα σύννεφο και δυο κυκλακια μερακλίδικα..
ωραία μερα σημερα, 
τι ναχε στο μυαλό της άραγε;
ποια νέα θα φέρει, 
τι παλιό θα ξεγράψει
με νοιάζει, 
δε ρωτάω, ξερω..
οτι και να έρθει θα μείνει, 
οτι και να φύγει θα ξεμείνει, 
ετσι κι αλλιως εγω ειμαι εκει..
φτιάχνω τριτο καφέ, 
ίσως και τέταρτο αργότερα, 
ίσως και να πιω κι ενα σφηνάκι να καούν τα σωθικά, 
που ποτε δε κατάλαβα γιατι τα λένε ετσι..εχω φάει πάντως πολλά, 
παλι ποτε δεν κατάλαβα γιατι μου λένε ετσι
σταμάτησε να βρέχει, 
δε ρωτάω, 
το ξερω
υπάρχουν στιγμές όπως αυτη εδω που θελω να ξεσπάσω δίνοντας αγαπη σε ενα χαρτί
να χαϊδέψω λεξεις, 
να γεμίσω τα κενά με σκέψεις 
υπάρχουν στιγμές που πιστευω, 
να όπως τωρα που περνα ενα ζευγάρι εξω απο το μαγαζι, 
οτι δεν υπάρχει το αλλο μας μισό
αλλα το καλύτερο μας εγω
το τσιγάρο τελειώνει
ο καπνός ανεβαίνει
ωραία εικόνα
εκει ψηλά..
και φτάνω στο συμπέρασμα οτι το πρόβλημα μου αυτη τη στιγμή δεν ειναι η βροχή
..αλλα η βαρύτητα 

                                                                        "fly you fools.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου