Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

καφοτσίγαρο #19

έχω μπερδέψει και έχω μπερδευτεί, 
και τα φωτακια δεν σημαίνουν πια τίποτα για  όσα χρεώνονται να θυμίζουν.. 
έχω αφήσει και έχω αφεθεί, 
και ο καιρός παραμονεύει για φαντάσματα μέσα απο καπνοδοχους που καίνε γλώσσες.. 
έχω ανθρώπους και ειμαι άνθρωπος, μπορει χωρίς κεφαλαιο: 
α της αρχής, 
ω του τέλους, 
ο της ζωης...κύκλος δεν είπαμε ότι ειναι;
απο την άγνοια στην έννοια και απο το γιατι στο έτσι θέλω.. 
μας μαρανε η μεθοδολογία, 
ξεχάσαμε τα ρούχα στη βροχη, ξεχαστηκαμε και μεις μέσα στα γέλια και γίναμε αποκριες.. 
τα καλα της Παρασκευής, 
οι ώρες που γίνονται μέρες, 
η φάση που έγινε και δεν μπορούμε να τη ξανά ζήσουμε, 
όσο και αν τη δούμε..
Μια χαρα ειμαι, απλα γράφω αντι να κουναω το δάκτυλο στον κόσμο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου